Wednesday, May 27, 2009

pedihnya hati aku ini....


para pembaca semua. semalam aku baru dapat tahu hasil gambar aku sebanyak 248 keping kesemuanya telah di jual tanpa kebenaran aku. perkara ini amat memedihkan hati kerana setahu aku gambar-gambar itu di beri atas tujuan amal. bila aku dapat tahu koleksi gambar-gambar aku di jual pada harga rm50 (1 box = 2 keping DVD format video dan 1 keping DVD format foto) aku benar - benar terkilan. lebih memedihkan lagi bila tengok gambar - gambar preview kat cover DVD itu hampir 3/4 hasil tangkapan aku. puii!!! iya la....nak jual tak beritahu aku, tak minta kebenaran nak jual, komisen mahupun bentuk penghargaan pun takde.....siapa yang tak bengang!!aku tak mintak banyak pun. 1 free copy udah le!!!bukannya kompeni kecik - kecik jual apam balik depan bank yang rip off, tapi kompeni besar tu.represent brand global lagi. malu la oiiii!!!!ok fine. i'll see u in court!






moral: jangan lupa letak signature atau watermark pada foto anda.

5 comments:

  1. tak pe la nak buat mcm mana, tp on tat event pun u tak bayo RM200 kan dan dipanggil tanpa undang...huhuhu...:P

    ReplyDelete
  2. i datang event tu atas undangan stesen minyak sabariah ok. jangan memutarbelitkan fakta. terima kasih.

    ReplyDelete
  3. LENG... AKU MEMANG TAKLEH DENGAR KES KES MACAM NI... AKU PUN MARAH GAKKK. KURANG AJAR BETUL MANUSIA TU... KO NAK AKU HANTO JEMBALANG KEEE, PONTIANAK KEEE KAT MANUSIA TU BIO DIE RASA SIKIT PENANGAN BUATAN ORG

    ReplyDelete
  4. dah lantik peguam?
    aku ada nombor karpal singh!

    ReplyDelete
  5. en: ini org tak layan bende2 mistik la. orgnye materialistik. pada dia, lhdn adalah lembaga, pencuri adalah hantu yang ditakuti.

    rajuna: karpal singh nak terima aku jadi client ke kalau mertua aku org kuat BN rengit?

    papepun thanks la kat korg sebab prihatin kat nasib aku.

    ReplyDelete