Saturday, May 9, 2009

2 tahun pengalaman....sudah cukup ke?

5.5.2009.....genap 2 tahun anak sulung aku; Muhammad Abqary. pada mulanya aku tak rancang pun nak sambut harijadinya. atas desakan anak saudara bini aku, akhirnya kita orang pakat nak sambut jugak pada malam tu. tetamu yang hadir pun terdiri daripada pelanggan-pelanggan kedai dan juga kawan-kawan anak saudara bini aku. kebetulan anak saudara aku yang baru berkahwin tempoh hari ada datang. sian dia...berbulan madu di kedai aku sahaja. takpe...lepas ni bila-bila masa boleh pergi. tahap kesihatan Abqary pada hari itu kurang memuaskan. sehari sebelom harijadinya dia demam. jangkit adik dia barangkali. walau apa pun, babah, umi dan aqil sayang kat Qary. jangan nakal sangat tau. membesar dengan sehat dan comel!! babah sayang kamu, Abqary!!



dahi tampal koyok....


Abqary dan sepupunya yang gengster (ada silat beb budak ni)...


Abqary bersama Rengit's Shuffler Hustla..






disebabkan Abqary tidak menyambut hari kelahirannya yang pertama pada tahun lepas, adiknya; Muhammad Aqil pun akan menerima nasib yang sama pada tahun ini.








p/s: rancang betul-betul dalam kalender tahunan.

4 comments:

  1. ALHAMDULILLAH..... DUA ANAK KO EEK,,, HERO PLAK TUUU..

    ReplyDelete
  2. lengcipan, tak nak tambah anak lg ke?

    ReplyDelete
  3. en.: bersyukur pada al-rahman al-rahim di atas limpah kurniaannya..amin

    wanie: ikutkan hati setahun satu..janji dengan tok imam yg nikahkan kita itu hari 12 kan?

    ReplyDelete
  4. giler
    rengit ada budak shuffle ke

    ReplyDelete