Saturday, July 11, 2009

June '09 - bulan yang sibuk untuk semua orang

awal bulan lalu aku ke KL untuk membawa pulang isteriku yang baru habis training di Shell Akedemi. kat sana aku dikenalkan dengan seorang otai - cik kamil nama dia. dia ada memberi tips dan nasihat yang aku boleh guna pakai. untung dapat kawan baru yang berpengalaman dalam sesuatu bidang terutama sekali bila orang itu sudah berumur. bak kata pepatah, dia dulu makan garam dari kita. jadi, boleh la aku jaga pemakanan aku supaya tak cepat dapat darah tinggi. huhu...

ni la gajet dia.

bila la aku nak merasa pakai yang ni pulak.

************************************************************************************

selepas habis acara graduation isteri aku, kami melepaskan rindu sambil berpacaran di bandar kuala lumpur. aku bersama kawan isteri aku suami isteri meronda sekitar ubi kota. lama rasanya tidak mencuci mata di ibukota. rasa macam orang jakun la pulak. dapat juga aku release tension untuk bulan jun ini. phew~~...



banyak aku nak ceritakan dalam entri kali ini cuma banyak perkara-perkara menarik yang aku lupa. nanti kalau aku ingat balik aku update la.














moral: jauh berjalan luas pengalaman. lain kali bawak buku nota kecil. boleh tulis perkara yang penting-penting.

1 comment: